Google Adwords
SEO
Dijital Pazarlama Nedir ?
Dijital Pazarlama Hizmetlerimiz
Google Adwords
Google Adwords’ün en büyük özelliği bütçeniz ne olursa olsun Google’da reklam vermenin en hızlı ve basit yolu olmasıdır.
SEO (Google Arama Optimizasyonu)
SEO, web sitenizi -ve dolayısıyla markanızı- başarılı kılmak için kullanacağınız en önemli araçlardan biridir. Google başta olmak üzere tüm arama motorları, metin tabanlı çalışırlar. Dolayısıyla SEO amaçlı yazılmış metinler arama motorlarında üst sıralara çıkmanızı sağlayarak online bilinirliğinizi ve karlılığınızı arttırmanızı sağlarlar.
Sosyal Medya Danışmanlığı
Hedef Kitle
Sosyal Medya yönetiminin en önemli unsurlarından biridir hedef kitle. Size hitap eden kitle,yaş grubu, cinsiyet alanlarını belirleyerek hedef kitlenizi belirliyoruz. Gerekirse basit anketler yapılarak hedef kitlemizin hoşlandığı veya ilgi alanlarını belirleyerek müşterilerimizin odaklarını belirleyerek hedef kitleye hitap ediyoruz.
İçerik Yönetimi
Sosyal Medya İçerik Yönetimi : Kaliteli bir sosyal medya yönetimi üst sıralarda çıkmanızda bir numaralı etkendir. Bunu doğru şekilde başarabilmek için içeriklerin izin özgün ve anlaşılabilir bir biçimde olması gerekir. İçerik Yönetimini hazırlarken rakiplerinizi belirleyerek hedef kitleye yönelik dikkat çekici paylaşımlarda bulunmalısınız.
Rakip Analizi
Rakiplerinizi hiç bir zaman küçümsemiyoruz ve sizin firmanızın her zaman pazardan en büyük payı alması için çalışıyoruz.Firmanızı insanlara tanıtmak için kesinlikle yapılması gerekenler sosyal medyadır ve rakiplerinizin sosyal medya rakip analizlerini aşağıdaki başlıklarla görebilirsiniz.
Reklam Yönetimi Ve Analitik
İnternet reklamları azımsanamayacak kadar önemli derecede rol almaktadır. Web sitenizde, arama motoru reklamları kullanmanız dışında sosyal medyada içeriklerinizin reklamlarını yaparak doğru hedef kitleye ulaşmak mümkündür. Bu sayede hedeflerimize daha kolayca ulaşabiliriz ve rakiplerimizden daha iyi konuma gelebiliriz.
Tabi ki sosyal medyada ki paylaşımlarımızın hedefine ulaşıp ulaşmadığı mutlaka kontrol edilmelidir. Günlük, haftalık, aylık raporlar alarak bu raporlara göre strateji geliştirmek gerekebilir veya doğru stratejide ilerliyorsak aynı doğrultuda devam edebiliriz ve bu sayede daha kaliteli ve sonuç getiren bir sosyal medya yönetimi yapmış olacağız.