Google Adwords Kalite Puanı Nedir ve Nasıl Çalışır.
Google adwords reklam kampanyalarının verimli çalışması ve ödediğimiz paranın hakkının sonuna kadar alınması su götürmez bir gerçektir.
Başarılı bir google adwords kampanyası için kalite puanı önemli bir etkendir.
Kalite puanını 3 önemli faktörde ele alabiliriz.
1- Reklam Kampanyanızın Açılış Sayfası: Açılış sayfanız ne kadar hızlı yükleniyor? Dönüşüm oranı nedir? Hemen çıkma oranı nedir? Google, reklamlarınıza tıklayan kişileri ihtiyaçlarını karşılaan bir web sayfasına gönderiyor mu?
2- Beklenen TO: Reklam kampanyalarınız genellikle nasıl performans gösteriyor? Tıklama oranınız ortalamanın altında mı yoksa daha mı iyi?
3- Reklam Alaka Düzeyi: Reklamlarınız arama ile ilgili olarak ne kadar bilgi verici?
Kalite puanı reklam sıralamasının ötesinde önemli bir konumda.
Yüksek kalite ve alaka düzeyi puanlarının daha yüksek tıklama ortalamalarına ve tıklama başı maliyetlerin önemli miktarda azalmasına katkı sağlıyor.
Kalite puanını yükseltmek, daha yüksek teklif vermeden reklamlarınızı üst sıralara çıkartmanız için size harika yardımları olacaktır.